26 April - Tove

Hejhejhej! c:
Idag är jag glad. Det har varit 25grader. Har ätit två glassar och har studsat studsmatta med vattenballonger hela dan <3
Så jag har blitt blöt :D Detta gjorde jag med Tovsi<33

Helt plötsligt började jag blöda näsblod! Jättemkt! Ush, det var äckligt. Var antagligen för pollen. Kommer ihåg att förra året så blödde jag näsblod jättemkt uunder pollenperioden :S
Blödde lite ikväll också men det var inte så mycket.


Imorgon är det skola 8< ush, orkar inte. Fast måndagar gå ganska fort fast man slutar halv fyra. Vi har så långa raster. Får ladda iPoden så jag kan ha musik iaf <3

Här kommer lite bilder ^^


 <- i skuggan






 <- så såg man ut idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0