29 April - NatteBlatte<3

Saknar min påni<3  :C
Skulle ha träffat han imorgon men blir ingenting eftersom han nyss flyttat till Ann-Marie Röst för träning osv. Jag ska ju vara med och träna upp honom men just denna vecka så gick det inte.

Han är stel som fan. Han var på behandling för nån dag sen. Akupunktur (stavning?), och nålarna fastnade lixom för han var så stel! :0 Stackars, och han har haft mugg nyligen också men det har gått över, hon köpte aloe vera av mamma och det gick bort på nåra dagar xD yey <3

SAKNAR HONOM ;-;

Men jag ska nog sluta som medryttare på Oskar för jag vill satsa mer på Natte och så... Oskar kommer jag lixom inte vidare på.
Ska ju få tävla Natte sen också <3 puss på det



dålig bild med mobilen i boxen där det alltid är mörkt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0