fan :s

Asså... JAG LEVER!    nu vet alla :3



Men nåt hemskt har hänt :(  Jao... vet nog alla ni som läst min bdb    (find-me@bilddagboken)
 


Snart är det skola, men en dag kvar. Vi är ju lediga imorgon på en måndag :D najs<3
Och idag har jag varit på landet. Hos mormor och morfar. Fick en hundring istället för påskägg :D<3
Det var nog lika bra för jag har ätit godis som en gris...   Har säkert gått upp nåra extra kilon 8'>

lite bilder från landet idag<3 


me...



innefrån och ut :)




huset från vägen, JA det är gulligt :0



Vi gick förbi ett litet stall och pratade med en tjej där om sommaraktiviteter där :3
Inte så fin bild men ni får den endå xD




Kommentarer
Postat av: Klara

FIN BILD PÅ DEJ PLUTTIS <3

2009-04-13 @ 12:49:30
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0