GRILLPREMIÄR

Ikväll ska vi ha grillpremiär :D Det är nog det för väldigt många, för det luktar grillat i hela kvarteret<3
Idag har inte jag haft nån jacka på hela dan :D Bara tjocktröja, såå skönt!


                                  

Jag och Joss cyklade till stallet (Oskar) och gosade lite, för hon ville så gärna se honom.
Riktigt varmt!!! Fick typ huvudvärk. xD
Efter det så kom Tove hem till mig och så cyklade alla tre till henne och satte upp hennes studsmatta.
Det gick faktiskt jättebra, vi äger, right?

Jättemysig dag, och ASBRA start på påsklovet :D <333 Imorgon ska jag och Tove till gamla stan eller "vanliga" stan och handla. MÅTEMÅTEMÅTE ha skor och vårjacka. Ska blir ruuuligt.


Puss&Kram skumbanan 
(ja, jag är glad och hyper XD men lix, typ sommar)

Kommentarer
Postat av: Vikkan^^

Yeep, de kändes ju som sommar...! :)

2009-04-04 @ 18:49:44
Postat av: Klara

Mysigt att vara på bra humör, de har jag också vart hela långa dagen ;)

Puss

2009-04-05 @ 00:39:07
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0