Happy

Onsdagar brukar vara jobbiga. Men idag är jag glad! Inte för att nån bryr sig men ^^''
Är så glad för Floras skull<333
Och det var vår idag :D Behövde ingen jacka typ! Red idag också och det gick ganska bra, min sists är bättre :D Vi red ut en sväng innan vi började. Jag red Skotti, han har svårt för traven men den gick väldigt bra! Och tölten är asrolig... Hade bara T-shirt och kofta på mig. Mysigt och varmt...

Asså han hade rullar sig i leran och var HELT JÄVLA DAMMIG OCH SMUtSIG AV TORKAD LERA 8D
Jättejobbigt att borsta bort det! Fick stressa som fan. Och hela huvudet också  (han hatar när man tar honom vid huvet)  Han smockade till mitt hål i örat också!! Kommer säkert att komma ut var, ush


Jag kan franska glosorna! Första gången sen höstterminen typ XD woho

Här kommer Skotti :









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0