Täby med Tove

Today var jag och tove inte i stan, vi var i täbban. Men hon hittade inte det hon skulle och jag hittade ingen jacka. Eller jo nästan xD En jeansjacka men jag vet om jag vill ha den, men jag tror det :) Den var fin.
Men iaf, så ska vi till stan imorgon och titta i fler affärer.

Jag hittade skor, svarta converse från Nilson. :) 599kr. Fick pengar av mamma att handla skor för<3

                                  

Har inte gjort så mkt annat idag.. Städat mitt rum lite grann, och börjar på en ny bok som heter "Det finns ingen sötare än dig ;-)" eller nåt i den stilen. Hanldar om en tjej som chattar med nån på internet som lurar henne och blablabla. Verkar bra iaf...

Funderar på om jag ska ut och springa. Är så osäker.
Men kommer för fan aldrig igång. Jo, nu ska jag! Hej då :D <33




Kommentarer
Postat av: klara

Fina skor <3

2009-04-06 @ 13:09:11
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0