30 Augusti - Min helg!

Hejsan! Snart är augusti slut och september kommer... Tiden går så fort!
Nu börjar ju hösten smyga sig på. Björkarna börjar redan bli gula och det är mycket kyligare :S

Skulle vilja byta design! Lite mörkare, höstigare. Ny årstid, ny design!

Det här är i alla fall vad jag gjort i helgen;




Fredag kväll bakade jag bullar med pappa 8D  Träffade också Klara och Clara senare på kvällen.



 <- bajs på mobilkamera


Lördag var jag till Rallarbacken med Miccis. Vi fick rida två gånger, varav andra gången gratis bara för att det var som hjälp för henne <3  Mysigt som fan var det!    

Sen åt jag middag hos mormor och morfar med familjen. Dom bor bara 300m ifrån stallet så x)

 

Idag har jag bara slappat och sådär... Pluggat lite och städat lite och suttigt vid datorn. Vanlig söndag :(

 

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: louise

Väänta? Har du min pyssling mössa på dig ? :'o

2009-08-30 @ 18:17:57
Postat av: louise

EYY , har du tagit på dig MIN pyssling mössA?

2009-08-30 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0