1 december - Nu är det jul här i vårt hus

Nu är den redan december! 23 dagar kvar till julafton och 16 dagar kvar till jullov. Kan hålla med dom flesta att det inte känns som jul! Herregud var det inte sommarlov och 20 grader varmt igår typ?

Dom senaste fyra veckorna har jag bara varit i skolan en vecka! Jag missar hela åttan känns det som.
Så igår var jag till doktorn och tog blodprov (stick i fingret :s) för att se vad det är för fel med mig. Jag har tydligen haft influensan och nu har jag så dåligt immunförsvar så jag blir sjuk för minsta bakterie. Därför måste jag vara hemma tills jag har blivit helt frisk. Det känns som att det kommer att ta ett tag! :( Idag har jag mått skit och har varit sängliggandes hela dagen!!!!
Efter doktorn så handlade jag och pappa lussebullar på ica dragonen <3 gud vad gott det var!
Ni friska söndestressade människor får gärna fortsätta att ringa eller smsa mig :) <3

 



Här får ni världens nostalgilåt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0