18 december - JULLOOOOOV

Hejsan <3 nu äre jullov och jag ska försöka att skriva lite mer :D

Idag julstädade jag med mamma och imorgon ska vi köpa julgran. äntligen ^^
Jag och mum åkte iväg och köpte ridjacka också! Världens snyggaste. :) Ska försöka lägga upp bild imorgon kanske.
tack <3

Sitter och fixar lite på min hemsida och lyssnar på musik i mina lurar. btw så upptäckte jag nyss att det egentligen är den 19e nu :P 01.41 är klockan. Men jag tycker att det är skönt att sitta uppe sent. Tiden lixom stannar på nåt sätt. Man vet att ingenting kommer att störa en för att alla sover. Ingen stress och helt tyst och lugnt!


Idag fyller en barndomsvän år! (elr igår då) Petra Möllberg, grattis på födelsedagen!! :D <3 puss


fr v: Jag och petra xD hahahaha<3

Kommentarer
Postat av: Petra

haha tack! gud vilken sööt bild!!

2010-01-03 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0