23 december :D - lite bilder

Är det normalt att dammsuga kl 21.37 på kvällen? :(

Hejsan! Dan före dopparedagen då :D
Julkänslorna har inte kommit på riktigt förrän nu. Nu börjar det faktiskt likna julafton här hemma!
Städa, städa, städa! Jag ska hinna med allt detta innan jag går och lägger mig:

* Fixa TV-spelet
* Duscha
* Dammsuga och damma
* Städa mitt rum
 
Inte så mycket kanske, men det tar sjukt lång tid :(





Tänkte lägga ut lite allmäna bilder :D




Den här bilden ser inte ut som jag och den är så jävla sliskig D: men jag bjuder <3


Hahaha <3 flurrys new haircut XD mitt gamla löshår...



Trötte lollo<3

mario-rocka 8)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mobbare!!



Ey, kan jag få tillbaka mina glasögon tack? Tack så mycket

2009-12-26 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0