JULAFTONs natt

Har inte kännts som julafton idag, menmen! Snacka om kaos, svensk, ekman jul alltså :O men det är det ju typ jämnt så... hahaha! jag går typ runt och skrattar för allting är så cp 8>

Har ju ingen telefon så jag har inte kunnat säga God Jul till så många :( men GOD JUL <3 (för dom som inte vet så har jag tappat mobilen i toaletten (Y))
Har ätit 24/7 idag så jag kommer typ inte orka äta imorgon haha! Sååå jävla mätt! Kan icke sova.. :/ Åkte pulka med min brors tjejs barn idag också. Ramlade av såklart i diket och slog i armbågen! Woho... kommit åt nån nerv så jag kan inte röra den fullt ut haha! Tack vare det kan jag inte ligga ordentligt heller!

Nej, nu ska jag go back to bed och försöka sova igen! Men först lite bilder på julklappar ^^

xoxo



 love på dem <3


 digital fotoram..



      Pengar + presentkort och andra småsaker c:


Kommentarer
Postat av: lollo

Mina hörlurar fast i rosa ju! :D

2009-12-26 @ 12:55:42
Postat av: Anonym

Mina hörlurar fast i rosa ju! :D

2009-12-26 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0