1 Juni - min helg...

Hej!
Har inte hunnit sitta så mkt vid datorn i helgen, så jag skriver nu om lördagen  :D

Jag följde med Flurry till stan för hon skulle hämta en balklänning som hennes kompis hade. Så träffade typ massor av hennes kompisar också för alla hänger typ på plattan ^^''
Men medan vi väntade på hennes kompis (Nami), så åkte vi till gamla stan och tittade lite.
Vi gick in i en butik och tittade, sen kom killen som jobbade fram till oss;

han: - ööh, ursäkta men kan ni göra mig en jättestor tjänst?
vi : - eeh ok?
han: Kan ni köpa godis till mig?
vi: - HAHHA okej visst???


så vi fick pengar sen stack vi och köpte godis till honom. Vi fick varsitt armband för det :D haha... random


Sen gick vi hem till mig och hade ff. Hon sov över<3<3

På söndag åkte jag till landet och slappade. Blev sova, äta, landet, sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0