1 Juni - Rösjön

Hejsan!

Inatt sov jag bara ca 2 timmar men jag är hur pigg och glad som helst :D Men inte imorse när jag behövde... det var matteprov. Fick 13/25 tror jag bara för att jag satt och halvsov.

Efter skolan åkte jag, sara, issa och clara till Rösjön och badade :D Jätteskönt i vattnet faktiskt! Kanske 17 eller 18 grader ^^ Kanske 30 grader i solen <3<3<3<3
Vi stannade vid ica och köpte fika. Jag köpte jordgubbisar det var gott :>


När vi cyklade hem "plockade" jag upp Tove hemma hos henne. Vi var ute och sprang. Hade endast chorts och linne så jag kommer ha typ 10 myggbett ._.  well well.

Härlig dag. Ska väl tacka mamma att hon tvingade mej upp ur sängen imorse... tack mamma


Jussdet, idag fyller Linnea år <3 GRATTIS


Här får ni lite bilder







Kommentarer
Postat av: louise

svar: ah. Nej inte på heltid , bara när jag behöver det till skolan eller när jag ska se på långt håll x'D

2009-06-02 @ 08:59:57
URL: http://livetsomlouise.blogg.se/
Postat av: saraa

MEN URSH KVINNA!! kolla min mage..:(

2009-06-02 @ 16:20:36
URL: http://nittifem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0