10 Juni - fotboll

Hej allesamans!
jag ursäktar min superdåliga uppdatering  xD

Jag har färgat håret idag :) Blondare. Fast egebtligen slingade jag. Men gjorde mkt slingor så det blev som färgning, fast man skyddade hårbotten med hatt. Färgen stank satan.
Här sitter jag; 8)





Har fått skor också. Till ett braaa tag framöver ^^ Mina fötter växer ju inte längre (a) grymt skönt...
Det blev gympaskor, gummistövlar, foppa-tofflor och (håll i er) HÖGKLACKAT :D Ska lära mig att gå i såna. Hittils går det skit xD Går ju inåt och sådär... så nu lär jag mej att gå normalt, fett bra. kanske förbättrar min hemska hållning också ^^
(bilder kanske kommer på skorna)

Hihi


Det var fotbollsturnering idag. Fast det var bara ca 9 st från klassen och jag va inte med. Tur det, för det spöregnade :D
Men en match var inne. Det har jag nån dålig bild på som jag kan klämma in också.

      



Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0