21 Juni - Hemma

Nu är jag hemma igen.
Har varit grymt roligt på ridlägret!

Orkar inte berätta här på bloggen vad vi gjorde och jag tror ingen orkar bry sig om det heller så jag lägger in lite bilder.
Men lite kortfattat så ska jag och miccis komma tillbaka dit nån gång och rida och jobba osv. Och jag ska träna Sprotti lite också. :)  Vi höll på men unghästarna, red barbacka i hagen, långritt och övernattning sista dagen. Vi red bara ut i skogen, förutom när vi höll på med unghästarna.


 <- Sprotti som jag red

 <- långritt


 <- barbacka i hagen :)

 <- Miccis longerar Silki, oinriden


Kommentarer
Postat av: louise

hallå människa ! uppdatera !!



pyss <3

2009-06-24 @ 21:09:01
URL: http://livetsomlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0