4 Juni - wie ^^

Tjaa!

Nu har jag klippt mig och skaffat glasögon :D Äntligen kan kan se<3 var seriöst halvblind! s: Fattar inte att jag kunde stå ut!
Håret blev uppklippt, axellängd och lugg.

Imorn är det fredag. Då ska jag kanske till landet. Det beror på om vi hinner. Jag hoppas på det :D Om jag inte ska dit så får jag väl dyka upp på Linneas fest... c:
Kom nyss på att jag börjar kl 9 imorgon ist för halv. Najsigt.

PUSS



(två nya kryss)
INNAN SOMMARLOVET:

Bli smalare [ ] 
Äta mergrönsaker och frukt etc [x]
Komma igång med joggingen [x]
Klippt mig [x]
Ha pengar [ ]
Tagit ett till hål i örat (örsnibben) [ ]
Ha kläder/pengar till kläder [/]
Få glasögon så jag kan se ._. [x]


 <- glasögonen. man ser typ inget men xD

Kommentarer
Postat av: louise

sötnöt :*

2009-06-04 @ 22:16:40
URL: http://livetsomlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0