Det var ett jäkligt virus

Just när jag började bli frisk från halshelvetet så WOHO världens fökylning + lite feber.  .___.
När tar detta slut? Detta virus verkar inte snällt. Jag är sååå täppt i näsan. Fortfarande lite hostig oxå.

Jag kan inte vara hemma för länge för då blir jag så rastlös, men orkar endå inte göra någonting. Det är verkligen irriterande.
Vad kan man göra när man är sjuk förutom dator och teve och sova? ._. suuuuuuuck



Vet ni vad jag har bestämt mig för förresten!? Jag ska börja jogga igen. Nån gång ibland, ca två gång/veckan eller mer. Jag har jogginspår precis utanför huset i skogen. Gjorde det i somras ibland.  Men måste få muskler i ben och mage till sommaren. XD Jag ska försöka komma igång ._. måste bara köpa gympaskor först.
Och så måste jagfå bli frisk...

Puss&Kram



                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0