Fredag den 13

Hej!

Har som sagt varit sjuk och därför har jag inte så mycket att skriva om...
Var inte till skolan idag eftersom febern kom tillbaka konstigt nog :/
Men var tvungen att åka till stallet, var bättre idag så det gick faktiskt bra, känner mig frisk :)

Min kanin Pricken har slutat äta och dricka D: Fett orolig!
Han äter bara hö... han borde ju bli törstig och dricka men det har han inte gjort på typ 2 dygn :(
Någon som vet nåt? Annars åker vi till veterinären eller nåt </3




Imorgon ska jag sova över med Maja. ^^ Men först ska jag till stallet och rida på Natte!
Ska bli kul, han är ASrolig att rida verkligen <3



Puss och godnatt <33








Kommentarer
Postat av: Klara

Söt bild Söto <3



Stackars lilla kaninen :/ Han blir nog bättre ska du se, han kanske bara bantar ?

Elr har tappat mat lusten? =(

Puss Puss

2009-03-15 @ 09:03:29
URL: http://alltidklara.blogg.se/
Postat av: clara

stackars pricken :/ men frans slutade ju också äta ett tag, det är visserligen inte samma djur men kanske funkar med samma metod... byt mat, typ köp något lite dyrare om det går med något som ska vara extra delikat, och typ spruta in vatten i munnen med hjälp av en sån där "spruta" som man kan ha tex mediciner ut... svårt att förklara vad det är men du kanske fattar? men vi gick ju till veterinären med frans det kanske är bäst så också... om det fortsätter men prova lite andra metoder först och se om det funkar ;)

2009-03-15 @ 13:22:54
URL: http://mikaelaclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för topsen :D

tyvärr kan jag inte byta mat, för han kan bara äta pellets (och hö). annars får han diarre D:

2009-03-18 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0