Gamla stan

Idag var jag i gamla stan med pappa. :)
Det var ganska mysigt, vi fikade och åt middag där också.  Hittade lite fina saker också!
Skulle köpa örhängen att ha i mitt "nya" hål. Hittade yin-yang örhängen och en jättefin ring. Men köpte inte.
Tänkte titta vidare, men hittade inga andra och sen gick vi aldrig tillbaka. xD  Men får åka dit när det är dags att ta ut mitt nuvarande örhänge. Om typ minst 3 veckor till tror jag det är. Men ska nog vänta 4 veckor för säkerhetskull..

       <---- Örhängen indiska

 <--  Vita tights indiska      <-- Hängslen nån emo-butik xD

      <--- Linne indiska

 <-- Munktröja  nån affär?      <--- Mango té indiska

Kommentarer
Postat av: Klara

Fina kläder <3



alltidklara.blogg.se

2009-03-28 @ 22:04:19
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0