Mjölkfri mat?

Hej!
Sitter hemma och är sjuk med feber (är inte så bra att sitta vid datorn, jag vet men sitter bara ca en timma).
Hur som helst så söker jag mjölkfria recept, typ frukost/mellanmål.
Hittar ingenting förutom smoothie och yoghurt men det är jag inte så förtjust i... 
Eller smoothie kan vara gott någon gång ibland bara.
Är komjölksproterinallergiker eller nått sådant.. :'s tål iallafall inte komjölk.
Kan typ inte äta mellanmål/frukost för att nästan allt innehåller någon form av mjölk.
Mackor är jag sjukt trött på vid det här laget! .__.
Det är ganska enkelt för laktosintolleranter eftersom dom har mer att välja på. För dom så tar man bara bort mjölksockret och sedan är det ok :s Jag måste dricka nån äcklig soja- eller havremjölk.

Hjälp? :(


                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0