Planer :)

Hej!
Dagen har spenderats i skolan och sen hos Maja. Vi bakade kakor. Chokladdrömmar och kokostoppar typ.
Gott :P

Imorgon ska jag nog jogga i skogen (om det inte är för kallt! .__. men det kommer det antagligen vara).
Sedan på eftermiddan ska jag till gamla stan med pappa.
Kanske kommer hem med nånting om jag hittar nåt fint xD
Finns dock inte så mycket klädaffärer i gamla stan. :/
På söndag ska jag till Väsby Stuteri och jobba lite med Maja. Vi ska typ mocka, smörja sadlar&träns etc. Blir nog mysigt :)

Blev ganska mycket text idag. Menmen :)



Bara för det så får detta avslutas med en vacker bild på Matte från sexan :D
yeah





Kommentarer
Postat av: Vikkan^^

Ojojoj, vilken liten läckerbit! (A) XD Ni passar så braaaaaaaa ihop asså! ;)

2009-03-28 @ 16:34:00
Postat av: Klara

FYFAAAN VA SEXIT ;) haha skoja

2009-03-28 @ 22:06:18
URL: http://alltidklara.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha mattias! Lika sööt som alltid :P<3

2009-04-08 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0