Sjuk&Frisk dag

Hej!

idag var jag hemma från skolan. Hade typ feber. Har inte det längre... Men står desvärre på termometern att jag har 38,2 (min temperatur är vanligtvis 36, är lite "sval" xD ). Så jag vet inte. Men jag tror jag ska till skolan imorgon. :)

Jag fick sova ut imorse, vaknade 11 och låg i sängen till 12. Härligt! Vill jag imorgon också ._.
menmen...


Men klockan fyra skulle jag till stallet och rida på Natte (islandshäst). Skulle iallafall dit och testa om jag kunde rida eller inte. Men kände mig genast bättre av att få komma ut lite ur huset! Så jag red dårå. Mikaela är medryttare på en annan isis på stallet och vi har samma dagar så vi rider tillsamans. Var jättekul! Gick super för oss båda två. 
Jag lär Natte avv gå i låg form för hans rygg får inte bli böjd eller var det var XD Och det gick jättebra. Tränar konditionen också, han har världens sämsta! Men han gick i låg form i både tölt och trav. :) Han har aldrig gått i form i trav, så var stolt.   :) 

Puss&Kram skumbanan 



 Typ kvällsfika? xD Jordgubbskräm och kakor :D

Kommentarer
Postat av: klara

2009-03-13 @ 15:49:09
Postat av: Klara

Stackars dej <3 krya på dig, och kom till skolan



kolla min blogg , alltidklara

2009-03-13 @ 15:50:00
URL: http://alltidklara.blogg.se/
Postat av: josefin

tacktack :* <3

2009-03-13 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0