Vårkläder, vill ha!

Hej!
Plockade ut lite saker som jag vill ha. Endast bilderna, vet ej var sakerna kommer ifrån. Men det är saker man hittar överallt så det ska inte vara några problem :)
Ingen förstår sig på min smak typ ^^'''' men ja.. detta är vad jag vill ha till våren/sommaren :D

Jag var till doktorn idag och jag hade inte halsfluss :D Men det är ett virus och det är inte kul kan jag säga.
Och doktorn skulle ta nåt prov, han höll i nån slags tops i större format. Den stoppade han ner i min hals utan förvarning, för att han behövde komma så långt ner i haksen som möjligt. Men jag trodde att han skulle ta typ på tungan eller nånting. Så där satt jag och höll på att kräkas. Jag tog bort huvet för jag fick värsta kvävningen (ja, jag är känslig), men han bah "nejnej stå still!".  Ush...



   Hängslen    vita solbrillor
vita och...   ...blå leggings




                    
 -> Blå, låga converse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha låga vita skor. ska leta sånna i vår ;)

2009-03-22 @ 20:03:28
Postat av: Klara

ALLTIDKLARA.BLOGG.SE



Den förra komentaren va från lilla mej

2009-03-22 @ 20:05:25
Postat av: Flurry

2009-03-24 @ 19:30:31
Postat av: Flurry

Jag älskar din smak.. precis som min xD

2009-03-24 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0