1 Maj - valborg & dryg dag

Igår vare valborg!
Efter skolan (kl 12 ^^) så var jag och Maja hemma hos mej och vi åkte lite skateboard.
Har typ inte åkt på ett år...
Kusin kom och sov över sen. Vi pallade inte gå ner till nån brasa. Var typ kallt också.
Men vi såg massa fyrverkerier sen från huset i alla fall c:


                      

Idag har vi (jag och flurry) ätit godis och drygat. Är så jävla trött.
Tror jag har feber faktiskt...


  <-   fisklicious@bilddagboken



Jag är ledsen. Nu känner jag verkligen hur jävla tomt det är :c
Du är jävligt saknad, Pricken. Förut fanns det lixom alltid nån här.
Men nu gör det inte det längre. Det fanns alltid nån att krama och leka med osv.
Hans första skutt utomhus för sommaren... gick runt på altanen medan man satt och åt eller nåt.
Bara allmänt mysigt, som en familjemedlem. Men nu är han borta. För alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0