11 Maj

Hej!

Idag har det varit en vanlig tråkig måndag...  Har bara velat gå hem och kura ihop mig i min filt...
Är helt besatt av filtar o:  Lixom måste ta det lungt och mysa minst nån timma varje dag annars överlever jag lixom inte xD
Hur som helst så kämpade jag på. Skönt att det är över.

Jag och Maja sålde kakor sen efter skolan, gick bra vi sålde alla hennes utom 3 st. :)
Nu äre bara mina kvar xD

          <- bjuder jag på :c


Är i sånt jävla behov av en kompis :c asså... nån här hemma. nån som alltid finns.
allmänt sällskap typ. Känner mig så jävla ensam.. Måste ha nån


Kommentarer
Postat av: clara

söto <3 ja finns alltid här för dej, bara att fråga så kommer jag när du vill! :) <33 + att du måste förklara för mej hur ja ska slippa min pollen :O

2009-05-11 @ 21:25:44
Postat av: Klara

Jag finns alltid här lilla sötis <3

Lyckat dedär med kakorna , vi har allt några kvar clara och jag

2009-05-13 @ 07:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0