13 Maj - Kanin

Hej!

Jag ska få kanin! :D

Jag saknar dock Pricken jättemkt fortfarande, men den här kaninen var typ jättespeciell... För det första jättesöt, men huur charmig som helst till sättet.
Och känner mig så jävla ensam, förut fanns det ju alltid nån här och så... :c

Iaf så är det en liten hona på nästan 7 veckor^^  Svart/grå med lite vitt i topparna. Det är en dvärgvädur tror jag så den har  hängande öron och lite fluffig päls. Pigg och nyfiken, kunde till och med klappa den på huvet när jag stoppa in fingret lite försiktigt i hennes bur. (djuraffär'n) Huuur charmig som helst...

Vi ska hämta henne imorgon (torsdag) efter skolan :D <33 är så jävla lycklig ^^
Vet dock inte vad den ska heta än, Clara föreslog "Clara2" men vet inte rikgtigt XD 
Funderar på Kiwii eller Smilla/Smillan.


Några förslag?


Kommentarer
Postat av: louise <3

så jävla gulligt <333333



smilla tycker jag ! ;D har tyvärr inget namn. Kan skriva att du letar efter namn på min bdb/ blogg <33 kram <3

2009-05-14 @ 15:07:49
URL: http://livetsomlouise.blogg.se/
Postat av: Klara

VA ROLIGT <3 Lycka till med lilla Kanien

Ja tycker den ska heta Berit <3

2009-05-14 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0