13 Maj - temavecka

hej!

Det är temavecka i skolan och jag har syslöjd. Man ska dock sy nåt av IKEA-påsar i tre jävla dagar. Det är grymt tråkigt.
Fast tiden går fort när man syr så dagen var slut helt plötsligt. :3
Har gjort en ny påse av den och jag håller på med ett pennskrin. Påsen ska jag typ ha hästgodis i, i stallet.

Igår åkte jag och mamma o tittade på glasögon. Hittade tre stycken som vi ska få låna hem. fast om ca två veckor för paren hade inte kommit in än. Fanns bara på hyllan.
Sen åkte vi och köpte mat på burger king i Upplands Väsby. Vi körde till nån hästhage och ställde oss där och åt i bilen.
Mysigt var det xD Även fast snabbmat inte är det nyttigaste...


Idag ska jag rida. Josefin Eriksson ska följa med och titta, jag ska ha Bjarki. Gick jättebra sist tkr jag ^^


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0