17 Maj - dålig uppdatering...

Hej!
Är dålig på att uppdatera men hittar inte min mobilsladd =(

Helgen har i alla fall varit jättetrevlig...

Igår (lördag) cyklade jag till Lollo och vi sprang runt mörtsjön typ 2,5 km kanske c:
Sen kom hennes kompisar Acke och Niklas och vi gick till rösjön och roade oss. mycket trevligt xD
snälla människor...
Sen åt vi middag hos Maja. Vi spelade kubb jag och Maja. Jag vann alla gånger utom en (aa)


Idag var jag med Clara. Kul :) Vi träffas typ inte utanför skolan längre, dåligt! :c


Har gjort klart matteläxan, woho... sköönt. Nu tänkte jag ut och springa innan det blir mörkt ^^
Fast nu såg jag att klockan var mycket :0 får skippa det

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0