19 Maj - Ny design! :)

Hejhej!

Har äntligen blivit klar med sommardesignen :D  Tog vääldigt lång tid men nu är den klar.
Blev ganska nöjd, men trodde dock den skulle bli finare.
Fick massor av hjälp på: www.designadinblogg.se

...Och jag ursäktar min dåliga uppdatering. Men så går det när man inte har nån kamera längre :c
inte ens mobilen eftersom jag inte hittar sladden.



Molly springer runt här på övervåningen som en galning :D Hon är så söt<3 Får värsta cp-rycken.


Är fortfarande sjuk :/ Kommer nog inte till skolan imorgon heller...
Det är orienteringsdag imorgon...
 
Långhelgen spenderas i Örebro - om jag bli frisk vill säga. Hoppas det. Mådde mkt bättre idag men har fortfarande
näs-orgasm. Lite hostig också





PUSS, lämna gärna kommentar^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tycker jag med :) ja, haha så kan det bli ibland ;)

2009-05-19 @ 21:40:02
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0