28 Maj - ursäkta :s

ursäääkta den förjävliga uppdateringen, men internet funkar inte. Förutom på mammas dator då som jag kom på nu XD
Har inte suttit vid datorn på ca en vecka... ush vad hemskt. Men har haft så mkt att göra endå.

Har köpt nya grejer men det har jag inte bild på, inte på den här datorn iaf.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag äta nåt.
Känner mej totalt skabbig.


Slänger in listan oxå, nåra kryss har man nu :D

INNAN SOMMARLOVET:

Bli smalare [ ]  :(
Äta mergrönsaker och frukt etc [x]
Komma igång med joggingen [x]
Klippt mig [ ]
Ha pengar [ ]
Tagit ett till hål i örat (örsnibben) [ ]
Ha kläder/pengar till kläder [/]
Få glasögon så jag kan se ._. [ ]


Kommentarer
Postat av: Klara

Du vet fortfarande vad jag tycker om att bli smalare, mer muskler heter de . . .

2009-05-28 @ 18:26:59
URL: http://alltidklara.blogg.se/
Postat av: louise

jag förlåter dig ! :*

2009-05-29 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0