29 Maj - Engångsgrillen

Ikväll träffade jag Isabell, Klara, Maja M och Viktor Lönegren. Vi grillade mashmallows :D

Mumsigt och mysigt vare. Nu luktar jag rök och bränt, hihi.

Jag och maja m mötte klara på ica och vi köpte en engångsgrill så vi kunde grilla på nåt.
Var lite spännande att sätta ihop den och sedan tända...

Så skönt med helg. Resten av helgen blir väl datorn tror jag. Och jag ska sova ut imorgon. Som fan. Det ska bli jääävligt skönt. Idag är det bara TVÅ VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET <3


Så kan jag ju passa på att säga att jag har blivit 1,5 cm smalare i midjan på två veckor XD *glad*
Ska jag fira med jordgubbar :>

aja, nu slänger jag in en bild ^^ eller två...





Kommentarer
Postat av: Klara

Nej men, ser jag ut så där på riktigt :o

2009-05-30 @ 10:33:52
Postat av: louise

nu ska jag klaga lite här. Mowhah nej men.. x'D



Om du menar Gosenius, så stavas hon med ett e på slutet Isabelle ^^

2009-05-30 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0