4 Maj - fifaan

ok, en förjävlig pollenallergi har jag ><''
Har varit vaken sen klockan 4.08 tror jag att det var och har varit helt täppt i näsan (kunde inte andas :s)...
Har lite feber också. Den gick över igår men kom tillbaka nu igen :/
Kliar som faan i ögonen men kan inte klia längre för då har jag varken ögon eller ögonlock kvar.

Känner mig som en skithög just nu ^^

Men det finns ju dom som hare värre.. Dom får vara i en isolerad källare nästan hela våren för att dom kommer dö o dom får pollen nära sig. Så sa min doktor. ush...

Borde ju gå till skolan verkligen men asså nej ...  :c kmr avlida.



Idag spenderas väl dagen i sängen och med fysik- och matteboken. Antagligen datorn också ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0