4 Maj - inspiration

hej hopp, gummisnopp!


För tillfället har jag väldigt mkt inspiration... Med det menar jag att jag typ hittat mig själv och jag har massa idéer för jag vet vad jag vill (kläder m.m). Tror dom som varit med om det själva fattar vad jag menar..

Så jag är lite glad ^^

Måste bara samla ihop lite (mycket) pengar :D Men jag får 600kr i månaden och så får jag väl flirta med pappa eller nåt ;D Vill köpa massa sommarkläder <33

OCH jag ska ta godisförbud på 1 eller 2 månader tänkte jag... måste gå ner i vikt till sommaren såhär kan man ju bara inte se ut. ><
Ska väl ut och springa nån gång ibland också...


Puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

men skämtar du eller ? du är ju hur smal som helst...

2009-05-06 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0