6 Maj - bla

Hej!

Har blivit väldigt mkt bildr på kläder nu så jag klämmer in lite text också ^^


Skolan var jättejobbig idag var typ ashet hela dagen för jag har fortfarande lite feber :c
Blev klar med ett gosedjur på syslöjden idag den blev helt skev XD ahaha, men min syslöjdslärare tyckte den var söt så hon skulle ställa ut den i glasskåpen så jag får den nästa vecka...

Imorgon är det fysikprov ha pluggat sen jag kom hem från skolan. Jag låg i sängen och läste för nån timma sen och jag kände hur mitt huvud blev allt tyngre och tyngre. Efter ett tag kom mamma in och skrattade åt mej för jag hade öppen mun och allt! hihi



J A G   S K A   K L I P P A    M I G!    ganska kort, typ till axlarna. c:



Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Ja kan klippa x)

2009-05-07 @ 07:32:49
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0