5 oktober

Ursäkta min hemska uppdatering! :(

Men i mitt lilla huvud finns det väldigt mycket saker för tillfället.




Måste säga att jag har så fina vänner. Även om jag har glidit ifrån några också, så är jag såå glad över att jag har er eller har haft er! Betyder så otroligt mycket för mig. Kanske låter konstigt, men jag måste ha kärlek annars orkar jag ingenting. Lika viktigt som att jag måste äta och dricka.
Dock känns det som mitt bränsle håller på att ta slut snart. Jag är så frånvarande och pratar nästan aldrig. Vill verkligen inte komma tillbaka på mitt gamla spår igen. Vissa vet ju vad jag har gått igenom, men vill helst inte ta upp det här.
Känner mig så konstig... Död, men ändå levande. Jag känner ingen hunger, jag är aldrig trött, känner mig inte lycklig, glad eller ledsen. Det känns som att det ända jag kan känna är ensamhet. Men jag är ju inte ensam?

Fan, vad cp. Men ja... det är precis vad det är. cp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0