Landet?

Jag funderar starkt på att bo på landet hos mormor och morfar typ varannan vecka.
Jag vet, låter dödtrist men det är faktiskt skönt att få vara lite off! Och jag kommer ju inte vara med dom 24/7 direkt, jag kommer ju jobba i stallet som finns där typ granne med dom eller så kanske jag åker in till stan. Vem vet vad jag kan hitta på?

Så skönt att vara där. Jag är ju värsta lantmänniskan, hehe. Och jag har som mitt eget rum där också bara för att jag är där så ofta :S Deras gästrum är som mitt. Och min morfar är så skön... Han gör omgivningen gladare :)


 
miccis i stallet<3


Vad tycker ni? :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låer ju jättebra! :D

2009-10-12 @ 18:59:24
Postat av: vicky :) [FOTO]

det låter ju jättebra!

2009-10-12 @ 19:00:21
URL: http://irishcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt :)

2009-10-16 @ 09:23:31
Postat av: Petra

vaddå?!?!?! ska du lämna mig här!!!!!!! och åka till ditt land!!!! du e galen!!!! jag är i chock!!! xD !!!

2009-10-19 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0