4 September - HÅKAN PÅ GRÖNAN

Ååh, idag vare håkan på grönan dårå :D
Åkte in med Lollo och Tove, Ellen var sjuk ( :c ). Sen blev Flurry dumpad av sin kompis så hon fick gå med oss. 8)
Jag åkte popexpressen, extreme och uppskjutet  :D Dom två sista har jag aldrig åkt förut ^^ Det var så jävla läskigt men såååå kul endå! gaah!

Sen tittade vi på håkan såklart. Asså vi skulle försöka tränga oss fram i folkmassan men det gick åt helvete, så vi försökte komma ut igen. Gick inte så jättebra det heller kan man säga! När vi nästan var ute så började håkan spela första låten och då blev ju alla helt galna och tryckte som fan. Tror jag höll på att ramla 5 ggr och om man ramlar är man ju körd lixom :S Och Tove fick nästan astma anfall för folk rökte jättemycket i alltihopa!
Men vi kom ut tillslut efter många knuffar!
Men vi ställde oss lite längre bak... Såg ju inte så mycket men endå c: Man hörde ju <33
(det piper i mina öron nu XD)



Jag hade såklart inte systemisen med mig, så det får bli lite mobilbilder :s

 <- uppskjutet <3

 <- middag 8)

 <- Tove åkte insane 3 ggr o:



 <- 30 min innan konserten

Kommentarer
Postat av: louise

FY FAN ! DU FICK JU INTE LÄGGA UT PÅ MIG!

2009-09-05 @ 12:05:13
Postat av: louise

Det där var 2 h innan konserten jossan :P

2009-09-06 @ 19:49:35
Postat av: amanda

tror knappast att det där var 30 min innan, eftersom alla sprang och ställde sig typ 1 h &30 min innan och började trängas ;)

2009-09-06 @ 20:03:27
URL: http://amiw.blogg.se/
Postat av: jojo

haha ok sorry skrev nog fel eller nåt (a)

2009-09-06 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0