Påsklov!

Nu är det äntligen påsklov! Och förlåt för dålig uppdatering, men det har varit så mycket annat runt omkring ;)
Men nu har jag faktiskt vårkänslor i hela kroppen! Jag ser också äntligen ljuset i tunneln. Jag ser lite framtid och fått ordning på mitt lilla liv. Fast jag ska inte säga att det har varit jättestökigt egentligen, bara psykiskt lixom.

Men idag var är det påskafton och jag har varit hos min storebror på påskmiddag trots många olika argument -.-
Och mina föräldrar är väldigt konstiga, vilket Tove och Josefin fått uppleva idag xP pinsamt värre alltså... <3


Fick påskägg av mamma xP




skrutteluttan <3 man är ju faster, haha!






Kommentarer
Postat av: louise

Hahah, hon är så söt och blyg :)

2010-04-04 @ 11:21:45
URL: http://innocentworld.blogg.se/
Postat av: Tove

haha xp <33333 Vi måste ses snart, miss you <333

2010-04-05 @ 15:25:03
URL: http://tusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0