Syster hemma!

Yes, min söta syster är hemma från London! Dock åker hon tillbaka imorgon, sedan drar hon till Spanien där hennes kille bor.
Vi gick runt i Arninge Centrum först, men vi hamnade i Täby Centrum tillslut.


Hon köpte vääääärldens snyggaste skor till mig! Har kikat på just den modellen ett tag nu och när jag sa att jag gillade dem så bah "Men jag köper dem till dig! :)" Love you alltså <3



Köpte ett par jeansleggings och två sjalar också! Behöver verkligen nya byxor, och nu till våren/sommaren så passar ju jeansleggings perfekt! Går att vika upp dem också om man vill det.






Nu ska jag försöka att köpa så lite som möjligt fram till sommaren så jag har lite pengar tills då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0