Lite utav en ny start

Hejsan allihopa! Har varit jättedålig med bloggandet, men nu ska jag skriva ett litet boring inlägg ^^

Btw, jag har haft migrän för första gången i mitt liv (tror jag). Inte så kraftigt, men igår har jag duuunderont i huvudet och var snurrig och mådde illa (var nära på att spy). Det var en konstig känsla. :P

Idag har jag dansat hela dagen lång. Vi har temavecka i skolan, ungeför som elevens val fast vi har det i tre dagar istället.
Kom hem för ett tag sen och gjorde mig en riktig fruktsmoothie.
*Frysta hallon&jordgubbar
*Mango
*Apelsinjuice
*Banan
Riktigt gott, men jag får brainfreez D: Har blivit lite duktigare med mat känner jag. Alltså nyttigare 8) woho.
Har även börjat röra på mig mycket mera.
Och jag har skaffat mig en ny mössa.... Den får ni se imorgon. (:

Ni får ingen bild idag. Kanske kommer senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Klara

Good Girl :)

2010-02-03 @ 16:43:49
Postat av: Tove

Goodi Goodi :)

2010-02-03 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0