Min blivande babe

Viktor (bror) fick en moppe när han fyllde 15 år. Efter några månader så meckade han sönder den. Inte smart, så den stod bara och "skräpade" ganska länge. Men i somras så tog pappa tag i den biten och lämnade den hos någon kille som lagade den. Där hämtade jag och pappa den igår :)

Min blivande babe <3<3<3 Längtar en massa på att få köra den, men jag fyller ju 15 i december ._. typ ett år kvar! Men jag har ju nåt att längta efter i alla fall.

Fick inte världens bästa bild på den inne i pappas bil (med mobilkameran dessutom), men jag tar en bättre bild när det står ute nån gång ^^


Kommentarer
Postat av: Tove

åh, fett najs ju! <3

2010-02-07 @ 13:46:48
URL: http://tusie.blogg.se/
Postat av: Klara

Ohhh <3 moppe

VIll också ha en svart, ska snart börja tjata!

2010-02-07 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0