Söndag kväll

Sitter nu i bilden påväg hem från Norrtälje. Har varit hemma hos mormor och morfar. Seegt.
Mne jag fick ta med pappas bärbara dator så jag kunde plugga... Men det slutar väl som vanligt med att man sitter 70% av tiden framför facebook, bloggar eller msn. haha!
Men lite plugg blev det i alla fall.

När jag kommer hem så ska jag hoppa in i duschen och göra mig riktigt fräsch för en ny vecka!
Skönt, för vi har typ inga läxor tills nästa vecka så man hinner plugga till alla prov som är snart. (Y) Vill få bra betyg för en gång skull. Gud, låter som värsta pluggisen men så är det ;) Och jag är inte skoltrött, det är värsta miraklet. Jag fick en riktig spark i baken efter jullovet kan jag säga. Hoppas att det håller i sig.

Nu fick ni ovanligt mycket text med nada bilder, menmen. Skönt att skriva av sig bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0