Mitt år 2009 !!!

Januari -

Nyårslöften: Sluta bita på naglarna & bara äta godis på helgen
Bröt båda efter väldigt kort tid... xD as usual


Nyår spenderades i Örebro med kusin!


Februari -  Håkan Hellström konsert den 27e i Örebro konventum. Glömmer aldrig alltså <3

Mars -
Jag klippte lugg efter månader av fundering, haha.
Började även att spela gitarr! :)



April -

Min älskling dog ;( <///3 den 11e



Maj -

Började träna och sluta äta godis ett tag, men ramlade snart in i det gamla vanliga igen :( tyvärr
Börjar lida sig mot sommarlov <3



Juni -

S o m m a r l o v <3

Jag och Miccis var på ridläger i Norrtälje första veckan. Vi sov hos mormor och morfar och på dagen i stallet.



det vackraste som fanns avled <//3
 R.I.P   Bo Karlsson

Köpte systemkamera <3



Juli -

Åkte till Öland med denna goa tjej (bilresan blev inte lång med henne kan jag lova ;)):



Augusti -

Är på Majas landställe. På bilden äre 25 grader i vattnet! Jättehärligt!



Skolan börjar och jag skaffar löshår ;)



September-

Håkan Hellström konsert igen, fast denna gång på Gröna Lund! Den 4e.



Oktober-

Jävla månad det där... Skit i skolan och allt va bara pissigt.

November-

Färgade underhåret mörkt. Även denna månad var pissig, så jag var inte på topp för att ta bilder på mig själv, så det får bli en ful bild som många klagar på T_T tydligen oproportionerad (stavning?), anorektisk och avtändande. Glad man blir av det ^^



December-

Ojojoj, vilken månad :O
Fyllde fjortis, julafton och nyår ;)

Julafton spenderades hemma med släkten och nyår på landet med släkten... Hade velat vara med kompisar på nyår men vissa känner ju mina föräldrar.. :s

Matmatmatmat... Vågar inte ens ställa mig på vågen >< usch!

Nyårslöften:
Vara mindre sjuk och "sjuk"
Få bättre självförtroende och bara leva livet

 

Där fick ni ett hum om mitt 2009 ;) Kram!


Kommentarer
Postat av: Klara

Om jag ska komentera måste du ju BLOGGA UNGE :) <3 fina bilder från året

2010-01-06 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0