New stuff!

Hejsan!
 Jag var ju i Arninge centrum igår och tittade lite.
Trodde aldrig att jag skulle hitta någonting, men det gjorde jag!

Väska - Lindex

Väska - 100% Polyureten

Mascara Great Lash - Kicks




Sitter här och blir attackerad av Molly (kanin) i fötterna. Hon biter snart av dom jag lovar ^^ dom är tydligen på hennes revir eller nåt :P Hon är skum den där kaninen...

Ska nog hoppa in i duschen och fixa lite grejer inför imorgon. Hemkunskap i näsbydalskolan första lektionen! Orkar inte, hon har typ damp på mig för att jag aldrig är där ._.

Idag så köpte jag och Klara thaimat på Vallathai! :) mumsigt var det! Fast kallt som satan när vi väntade på bussen och gick typ flera mil.. :S Men det vare väl värt för den goa maten.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Klara

Bussen dampa på mig på hemvägen, maten var godoch nu ska jag duscha och sen ska jag soova, för cp-grodan i tv-spelet tog kål på mig <3

2010-01-11 @ 21:11:18
Postat av: l

Den där maskaran är riktigt bra tyckr jag ! hihi

2010-01-12 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0