9 mars 2010 :o

Sitter med hårtoningen i huvudet! :) Ska bli kastanj typ. Fst det kmr nog bara bli mörkbrunt.
Jag och Tove åkte till stan idag en snabbis för att köpa hårfölägning :D
Kommer att ha det  imorgon, så ni får se det då <3 Imorgon bitti kanske!
Kom just på att jag har bilder från stan också, men det kan ni få se imorgon! Slutar tidigt från skolan, så jag hinner nog blogga lite då!

Lyckad dag idag iaf!
Hela övervåningen + mitt rum är städat, dammsugat och dammat. Mamma hjälpte mig lite grann :P Hann även med SO plugg också. Tummen upp alltså! ;D Idag var det även hemkunskapsprov och det gick superbra ^^ Hoppas på MVG men jag blir glad för ett VG annars :) Pepp!

Fast nu är jag helt slut och jag vill bara sova i resten av mitt liv känns det som... Men om 20 minuter ska min toning sjöljas ur, sedan blir det säng.

Nej, Gud vad jag skriver! :( Tråkigt med text. Men så kan det gå ibland.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0