Home again!

Hemma från Lofsdalen! Hoppas ni har saknat mig och fortsätter läsa min blogg eftersom jag tappat nästan alla nu när jag inte bloggat T_T
Tänkte bjussa på lite smått&gott från de här dagarna ^^ Jag, pappa och min kusin bodde i en stuga en bit ifrån backarna. Vi fick låna den av pappas kompis. Jättemysigt! Fast fick dock med mig en förkylning hem... Värsta lock i öronen, täppt och hostig!

Veckans låt;
Hästpojken  -  Gitarrer och bas, trummor och hat



Påväg till backen, likblek som vanligt :D



On top of the world! (mobilbild)



Flurry i backen :)  (mobilbild)



Fina tjejen at the Våffelstuga!



Mysiga stugan!



Trötta tjejen påväg hem idag :S fyfan alltså

 

e g g i m ö t n i

 Ni får videos när de har bearbetats av Videofy.me :) Imorgon kanske?
Funkar tydligen inte nu :/


Nu ska jag dricka té och njuta av den näst sista dagen på lovet ._.
Kram!

 


Kommentarer
Postat av: louise

fin <3

2010-03-06 @ 20:26:48
URL: http://innocentworld.blogg.se/
Postat av: Flurry!!

Du är så sjukt söt på den bilden ;__ ;

2010-03-06 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0