Josefin!

Några sanningar:

*  Jag har slutat bita på naglarna :) helt plötsligt

*  Jag får skuldkänslor om jag inte borstar tänderna. Då borstar jag dubbelt så länge nästa gång.

*  Kommer in i deprissioner i slutet på nästan varje termin. 

*  Älskar förändringar. Får panik om saker är likadant för länge. Som ni märkt så ändrar jag frisyr nästan hela tiden också... Men det är också för att jag inte vart så bekväm i mig själv.

*  På mornarna är jag en helt annan person. I alla fall på vardagar, mest på måndagar. Jag måste kämpa för att komma iväg till skolan. Inte varje dag, men ofta. Fast det har gått bra på senaste tiden.

*  Jag är oerhört lat



Och så min och Klaras klassiska (internt):
 I Josefins huvud:

* Ostbågar
* Tove, Josefin
* Killar
* Sova
* Konfirmationsläger
* Hästar
* Helgen
* Thaimat
* Barnbidrag, kläder


Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahaha!:D <3333

2010-03-13 @ 12:42:47
URL: http://tusie.blogg.se/
Postat av: HEMLIG BEUNDRARE

öhö coolt, ööhöö!

Hhihihi busig

2010-03-13 @ 14:51:21
URL: http://iäämahämligbäundrare.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha :) Vi är så duktiga som är så roliga

2010-03-22 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0