Kosttillskott bra eller inte?

Alltså jag har hört så mycket om att kosttillskott inte ska vara bra för att det inte gör någon skillnad. Man måste få i sig det naturligt via födan säger dem, medan andra säger att man absolut måste ta det nu när det är mörka tider (dock inte länge till :D).

Vad tycker ni?

Själv försöker jag ta detta på morgonen (dock är det jobbigt för tabletterna är gigantiska):



* Ett glas juice eller aloe vera

* Omega-3

* Kalcium

* "Fields of green"
(massor av olika saker i)

* C-vitamin




Den lilla blåa pluppen
till höger är pollenmedecin
som jag nyss börjat ta.


Kommentarer
Postat av: emeeliiee:)]

Jag äter också kosttillskott, varför skulle det vara dåligt? Det är ju bra om man får i sig så mycket som möjligt av det goda, eller hur ? Det funkar ju olika bra men det funkar!! :D



Fin blogg ! :)

2010-03-22 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0